Artikel - 12. august 2009

Du har forskellige kontaktmuligheder afhængig af, hvad dit ærinde er. Her kan du fx se, hvem du skal kontakte ved spørgsmål vedrørende forbrugerklager.


Forbrugerrettigheder og forbrugerklager

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet håndterer sager og spørgsmål vedrørende forbrugerrettigheder og forbrugerklager og er placeret i Nævnenes Hus.

Besøg Forbrugerhotlinen - og få vejledning om dine rettigheder ved køb og salg af varer og tjenesteydelser.

Chatten er åben 9-15 alle hverdage.

Telefonerne er åbne 10-12 alle hverdage på 72 40 56 06.
 
Start en online klageproces - og undersøg dine muligheder for at klage.

Følg din sag - gå til "Min sag".


Forbrug.dk hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen står bag forbrug.dk, og du kan kontakte redaktionen, hvis du har kommentarer eller idéer til forbrug.dk på webmaster@kfst.dk

Se øvrige kontaktoplysninger til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på kfst.dk

Pressehenvendelser

Pressehenvendelser kan rettes til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens pressetelefon på 4171 5098.

Læs mere om den offentlige forbrugerportal, forbrug.dk.

Sidst opdateret: 10. marts 2017

Hold dig opdateret
- abonnér på vores nyhedsbrev

Gør som mere end 15.000 danskere
- følg os på Facebook

Få aktuelle tips, råd og nyheder
- deltag i debatten på Twitter

Kunne du bruge siden?