Artikel - 12. august 2009


Du har forskellige muligheder afhængig af, hvad dit ærinde er. Se fx, hvem du kan kontakte vedrørende forbrugerklager, og hvem du kan kontakte vedrørende forbrug.dk.


Forbrugerrettigheder og forbrugerklager

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet håndterer forbrugerklager og er placeret i Nævnenes Hus.

Kontakt Nævnenes Hus.
 
Start en online klageproces - og undersøg dine muligheder for at klage.

Følg din sag - gå til "Min sag".


Forbrug.dk hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen står bag forbrug.dk, og du kan kontakte redaktionen, hvis du har kommentarer eller idéer til forbrug.dk på webmaster@kfst.dk

Se øvrige kontaktoplysninger til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på kfst.dk

Pressehenvendelser

Pressehenvendelser kan rettes til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens pressetelefon på 4171 5098.

Læs mere om den offentlige forbrugerportal, forbrug.dk.

Sidst opdateret: 20. juni 2018

nyhedsbrevHold dig opdateret
- abonnér på vores nyhedsbrev

FacebookGør som mere end 15.000 danskere
- følg os på Facebook

TwitterFå aktuelle tips, råd og nyheder
- deltag i debatten på Twitter

Kunne du bruge siden?