Du har forskellige kontaktmuligheder afhængig af, hvad dit ærinde er.


Forbrugerrettigheder og forbrugerklager

 

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet håndterer sager og spørgsmål vedrørende forbrugerrettigheder og forbrugerklager, og er placeret i Nævnenes Hus.

Besøg Forbrugerhotlinen - og få vejledning om dine rettigheder ved køb og salg af varer og tjenesteydelser.

Chatten er åben 9-15 alle hverdage.

Telefonerne er åbne 10-12 alle hverdage på 72 40 56 06.
 
Start en online klageproces - og undersøg dine muligheder for at klage.


Forbrug.dk hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen står bag forbrug.dk, og du kan kontakte redaktionen, hvis du har kommentarer eller idéer til forbrug.dk på webmaster@kfst.dk

Se øvrige kontaktoplysninger til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på kfst.dk

Pressehenvendelser

Pressehenvendelser kan rettes til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens pressetelefon på 4171 5098.

Sidst opdateret: 10. marts 2017

Gør som mere end 15.000 andre danskere, følg os på Facebook

Få aktuelle tips, råd og nyheder - deltag i debatten på Twitter

Kunne du bruge siden?