Worldofreina ApS

Firma
Kodallundvej 13
8763 Rask Mølle
13. juni 2018
Den 21. december 2015 fik forbrugeren leveret en Smarter Coffee WIFI kaffemaskine med kværn. Den 12. maj 2016 reklamerede forbrugeren over, at belægningen på varmepladen begyndte at skalle af. Anden gang den 18. juli 2016 reklamerede forbrugeren over, at displayet og kaffemaskinen ikke virkede. Tredje gang den 22. januar 2017 reklamerede hun over, at kaffemaskinens kværn var gået i stykker. Alle tre gange fik forbrugeren kaffemaskinen ombyttet af selskabet. Den 22. juli 2017 reklamerede forbrugeren over, at kaffemaskinens kværn igen var gået i stykker og krævede købet ophævet. Nævnet har vurderet, at Worldofreina ikke har tilbudt afhjælpning inden for rimelig tid, og at forbrugeren er berettiget til at ophæve købet.
Sidst opdateret 13. december 2018

Kunne du bruge siden?