Dizaynia Möbler, Filial Af Dizaynia Möbler Ab, Sverige

Firma
Immerkær 27
2650 Hvidovre
08. marts 2018
En forbruger købte den 25. september 2016 en seng og sengegavl af Dizanyia Möbler, Filial Af Dizaynia Möbler Ab, Sverige. Sengen blev omleveret den 27. april 2017 pga. fejl ved sengen. Den 7. maj 2017 reklamerede forbrugeren til Dizanyia Möbler over, at der var en revne i betrækket i højre side af sengen. Dizanyia Möbler afviste reklamationen med henvisning til, at skaden ikke var opstået i deres varetægt. Den sagkyndige udtalte, at sengen havde et mærke med et lille hul i skindets overflade, der sandsynligvis var opstået i forbindelse med transport eller samling af sengen. Den sagkyndige havde endvidere udtalt, at det vil koste 1.500 kr. at reparere sengen. Den erhvervsdrivende havde ikke tilbudt afhjælpning eller omlevering. Forbrugeren kunne herefter kræve et passende afslag, der skønsmæssigt fastsættes til 500 kr.
Sidst opdateret 11. oktober 2018

Kunne du bruge siden?