Skip navigation

Bilablau ApS

Firma
Teglbækvej 16
8361 Hasselager
24. maj 2018
Der blev den 3. maj 2016 indgået en aftale med en forbruger og Bilablau ApS om køb af vare. Ved bestillingen indgik forbrugeren samtidig en aftale om køb af et abonnement på et medlemskab til www.bilablau.dk. Forbrugeren reklamerede til Bilablau ApS den 18. maj 2017, hvor han krævede medlemskabet annulleret og abonnementsbetalingerne tilbagebetalt. Forbrugeren har oplyst, at han ikke modtog oplysninger om, at han indgik en aftale om køb af et medlemskab. Forbrugeren oplyste, at medlemsskabet ikke følger tydeligt af hjemmesiden eller kvitteringen. Nævnet vurderede endvidere, at oplysningerne om abonnementet og medlemsskabet, herunder dens egenskaber, den samlede pris, betingelser for opsigelse og minimumsvarighed ikke fremgik tydeligt eller fremhævet ved ordreoversigten inden forbrugeren afgav bestillingen. Nævnet vurderede på den baggrund, at Bilablau ApS ikke har opfyldt deres oplysningspligt.
Sidst opdateret 13. december 2018

Kunne du bruge siden?