Gå til resume Gå til indhold

Firmatjeksager

På Firmatjek kan du finde de virksomheder, som efter at have tabt en sag i Forbrugerklagenævnet, ikke har efterlevet afgørelsen. Forbrugerstyrelsen offentliggører nye navne hver anden måned. Her kan du se listen over alle aktuelle Firmatjeksager.

Gå til indhold

 

  • Brian S Pedersen, Esbjerg
    18.03.2014
    Forbrugeren købte et havebord samt otte havestole, men modtog ikke bordpladen og foden til havebordet ved levering. Trods gentagne reklamationer reagerede den erhvervsdrivende ikke ... 
  • House of Miss Molly v/ Niels Jørgen Basbøll Poulsen, Kirke Såby
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en kjole over nettet, der blev leveret i en forkert størrelse. Forbrugeren og den erhvervsdrivende aftalte herefter at købet kunne ophæves, hvorefter forbrugeren ... 
  • Alfa Møbler Valby ApS, Valby
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en seng med indbyggede højtalere i gavlen, hvor man kunne tilslutte en musikafspiller. Delen, hvor musikafspilleren skulle kobles til, faldt af, hvorefter forbrug ... 
  • Desire ApS, Odense C
    18.03.2014
    I forbindelse med køb af et par øreringe, blev forbrugeren meldt ind i en smykkeklub, hvorefter der blev trukket et fast beløb for medlemskab i fire måneder. Forbrugeren mente ikke ... 
  • Rex Briller 2008 ApS, Helsingør
    18.03.2014
    Forbrugeren fik forud for et køb af briller foretaget en synsprøve hos den erhvervsdrivende. Kort tid efter levering af brillerne reklamerede forbrugeren, idet der var problemer me ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren reklamerede over en fejl på en forstærker og sendte den ind til den erhvervsdrivende, der 3 måneder efter returnerede den. Forbrugeren oplyste, at der stadig var fejl p ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte et trommesæt på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede købet en måned efter, hvilket den erhvervsdrivende skriftlig bekræftede samme dag. Forbrugeren mod ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte et sæt høretelefoner på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede købet en måned efter. Forbrugeren modtog ikke købesummen herefter. Nævnet lagde til grund, ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en guitar og en guitarcase på den erhvervsdrivendes hjemmeside. Efter at have fået oplyst, at guitaren var kommet i hvid, fortrød forbrugeren købet og oplyste den ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en monitor på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede en måned efter købet, hvilket den erhvervsdrivende skriftlig bekræftede samme dag. Forbrugeren modto ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en forstærker på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede købet tre uger efter, hvilket blev meddelt den erhvervsdrivende skriftligt. Forbrugeren modtog ik ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en banjo på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede købet syv måneder efter, hvilket den erhvervsdrivende blev meddelt skriftlig. Forbrugeren modtog ikke ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en el-guitar på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede købet to måneder efter, hvilket den erhvervsdrivende blev meddelt skriftlig. Forbrugeren modtog ik ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en pladespiller på den erhvervsdrivendes hjemmeside og annullerede købet to måneder efter, hvilket den erhvervsdrivende blev meddelt skriftlig. Forbrugeren modtog ... 
  • Titan Auto v/Daniel Lassar, København N
    21.01.2014
    Umiddelbart efter købet af en bil reklamerede forbrugeren til sælgeren over flere fejl, herunder et stort olieforbrug. Da sælgeren ikke svarede, blev bilens moto ... 
  • Torben Weiss Thorsøe og Birgitte Haasum Thorsøe, Haslev
    21.01.2014
    Forbrugeren klagede ni måneder efter det oprindelige køb til sælgeren over, at hunden led af hofteledsdysplasi og derfor var blevet aflivet. Sælgeren ... 
  • Piercingpusher v/Pharada Meechamnan Danum, Nørre Alslev
    21.01.2014
    Kort efter købet af to piercingsmykker til navlen, reklamerede forbrugeren over, at det ene smykke rev hul i huden og det andet ikke kunne åbne. Det blev på ... 
  • Byens Billeje ApS, København V
    21.01.2014
    Dagen efter lejeperiodens udløb blev forbrugeren kontaktet af udlejeren, der mente, at hun havde forårsaget en ridse på døren af den lejede bil. Forbrugeren afviste at have forårsa ... 
  • Bilhuset v/Per Mikkelsen, Nørresundby
    21.01.2014
    6 dage efter levering af en bil, reklamerede forbrugeren til sælgeren over, at motoren var ødelagt, da der var kommet et stort hul i motoren. Sælgeren afviste at reparere fejlen. E ... 
  • Anja Sonnenborg, Helsinge
    21.01.2014
    To måneder efter købet af en hund, reklamerede forbrugeren over at hunden var syg. Sælgeren tilbød ophævelse af købet. Forbrug ... 
Firmatjek
På Firmatjek kan du søge på et elektronisk danmarkskort og se hvilke virksomheder, der ikke efterlever Forbrugerklagenævnets afgørelser.
Tjek om du kan klage over en vare eller en tjenesteydelse og få hjælp til at komme i gang.
Tilmeld dig vores nyheder
Få ny viden og vejledning om dine forbrugerrettigheder