Gå til resume Gå til indhold

Firmatjeksager

På Firmatjek kan du finde de virksomheder, som efter at have tabt en sag i Forbrugerklagenævnet, ikke har efterlevet afgørelsen. Forbrugerstyrelsen offentliggører nye navne hver anden måned. Her kan du se listen over alle aktuelle Firmatjeksager.

Gå til indhold

 

  • Dreamfur ApS, København K
    16.09.2014
    Forbrugeren købte en pels og reklamerede efterfølgende over, at syningerne på pelsen var gået op. Forbrugeren oplevede samme problem 3 gange trods den erhvervsdrivendes reparations ... 
  • Gulv-Centret ApS, Svenborg
    16.09.2014
    Forbrugeren bestilte et gulvtæppe inkl. montering. I forbindelse med monteringen klagede forbrugeren over resultatet. Den erhvervsdrivende afviste forbrugerens krav under henvisnin ... 
  • OH Biler, Maribo
    16.09.2014
    Seks måneder efter købet af en brugt bil reklamerede forbrugeren over fejl på bilens bagbro. Den erhvervsdrivende afviste forbrugerens reklamation, hvorefter forbrugeren fik bagbro ... 
  • Austrian Airlines, Kastrup
    16.09.2014
    I forbindelse med en rejse fra København til Cairo modtog forbrugeren efter ankomsten til Københavns Lufthavn ikke sin bagage. Forbrugeren krævede erstatning. Den erhvervsdrivende ... 
  • Ann-Design v/Ann-Marie Philipsen, København K
    22.07.2014
    Forbrugeren bestilte den 1. august 2012 et sæt tøj hos den erhvervsdrivende, som skulle bruge til et bryllup. Forbrugeren leverede selv materialerne, der skulle anvendes til sættet ... 
  • Jensen Productions ApS, Herlev
    22.07.2014
    Forbrugeren købte en el-cykel og havde efterfølgende el-cyklen til reparation med den samme fejl tre gange. Det sidste afhjælpningsforsøg strakte sig over ca. 5 måneder. Nævnet anf ... 
  • Midtjysk Dæk & Servicecenter ApS, Herning
    22.07.2014
    Efter købet af en brugt bil, der var annonceret som nysynet, reklamerede forbrugeren over adskillige fejl. Bilen blev 4 måneder efter købet indkaldt til syn. Den sagkyndige anførte ... 
  • Rock Shoppen.dk v/Bo Bruno Lisberg-Møller
    22.07.2014
     
  • Bjarne Hjort Finans A/S, Silkeborg
    20.05.2014
    Forbrugeren påpegede ved aftale om leasing af en bil, at bilen blev leveret med fejl samt leveret for sent. Sælgeren tilbød forbrugeren, at lave alle de fejl, de ... 
  • Clearly of Sweden AB, Västra Frölunda, Sverige
    20.05.2014
    Cirka 7 måneder efter købet af et vandhanefilter, reklamerede forbrugeren til sælger over en lækage på vandhanefilterets metalbeholder. Sælger ... 
  • Computerhouse ApS (tidligere: Computerplanet Aps), Odense
    20.05.2014
    Forbrugeren indleverede sin computer til den erhvervsdrivende med henblik på udskiftning af grafikkort. Den erhvervsdrivende oplyste forbrugeren om, at de ville kontakte forb ... 
  • Den Lille Café v/Michael Ostermann Boddum, Hobro
    20.05.2014
    Kort efter købet af en brugt bil, reklamerede forbrugeren over fejl på motoren, hvilket forårsagede stort olieforbrug samt at bilens kilometertæller var ti ... 
  • Heri Rideudsyr ApS, Lynge
    20.05.2014
    Cirka 13 måneder efter købet af et par ridestøvler, reklamerede forbrugeren over, at lynlåsen i den ene støvle var gået i stykker. Sælg ... 
  • Mobile Sale ApS, Slagelse
    20.05.2014
    Forbrugeren købte en mobiltelefon på den erhvervsdrivendes hjemmeside. Forbrugeren forsøgte herefter at tilbagelevere mobiltelefonen i den erhvervsdrivendes fys ... 
  • Olsen Indoor v/Helene Olsen, Kolding
    20.05.2014
    Kort tid efter købet af gardiner og et rullegardin, reklamerede forbrugeren over, at gardinerne ikke var tilfredsstillende, idet de bl.a. bulede og strittede og at rull ... 
  • Skjoldoptik v/Peter Skjold, Odder
    20.05.2014
    Efter køb af brilleglas, konstaterede forbrugeren, at glassene var ubrugbare, da forbrugeren kun kunne se klart med et øje af gangen. Sælgeren afviste forb ... 
  • Uniq hair beauty v/Sidsel Pultz Spatzek Christensen, Esbjerg
    20.05.2014
    Forbrugeren fik påsat hair extensions, hvorefter 8-9 hårtotter inden for de første 7 dage efter påsætningen faldt af. Forbrugeren reklamerede til den ... 
  • VPL ApS, Viby J.
    20.05.2014
    Først ved ophængning tre måneder efter købet af en lampe, reklamerede forbrugeren til sælgeren over, at lampen ikke virkede. Forbrugeren reklamerede ... 
  • Alfa Møbler Valby ApS, Valby
    18.03.2014
    Forbrugeren købte en seng med indbyggede højtalere i gavlen, hvor man kunne tilslutte en musikafspiller. Delen, hvor musikafspilleren skulle kobles til, faldt af, hvorefter forbrug ... 
  • Brian S Pedersen, Esbjerg
    18.03.2014
    Forbrugeren købte et havebord samt otte havestole, men modtog ikke bordpladen og foden til havebordet ved levering. Trods gentagne reklamationer reagerede den erhvervsdrivende ikke ... 
Firmatjek
På Firmatjek kan du søge på et elektronisk danmarkskort og se hvilke virksomheder, der ikke efterlever Forbrugerklagenævnets afgørelser.
Tjek om du kan klage over en vare eller en tjenesteydelse og få hjælp til at komme i gang.
Tilmeld dig vores nyheder
Få ny viden og vejledning om dine forbrugerrettigheder