Gå til resume Gå til indhold

Den offentlige forbrugerportal - Vi hjælper dig med råd, rettigheder og klager

Kontakt

Artikel

Du har forskellige kontaktmuligheder afhængig af, hvad dit ærinde er.

 
Gå til indhold

Forbrugerrettigheder og forbrugerklager


Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet håndterer sager og spørgsmål vedrørende forbrugerrettigheder og forbrugerklager, og er placeret i Nævnenes Hus.

Besøg Forbrugerhotlinen - og få vejledning om dine rettigheder ved køb og salg af varer og tjenesteydelser.

Chatten er åben 9-15 alle hverdage. Telefonerne er åbne 10-12 alle hverdage. 
 
Start en online klageproces - og undersøg dine muligheder for at klage.


Forbrug.dk hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen står bag forbrug.dk, og du kan kontakte redaktionen, hvis du har kommentarer eller idéer til forbrug.dk  på webmaster@kfst.dk

Se øvrige kontaktoplysninger til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på kfst.dk

Pressehenvendelser

Pressehenvendelser kan rettes til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens pressetelefon på 4171 5098.
Sidst opdateret:   10. marts 2017